The Official MMA Thread (Mixed Martial Arts)


#183

WTF Rose…

Looks like she’s putting a curse on her ffs :joy:


#184

Left kick, cemetery.


#185

Damn great win for Namajunas. These bitches kray.


#186

I can’t believe it


#187

Amazing!!


#188

#189

Garbrandt is such a cocky fuck. Pls get ktfo.

Edit: yess


#190

THE KING IS BACK


#191

Boom GSP. What a legend


#192

Great night tbh. The three punks of the build up put down by picture perfect left hooks. Three new champions. MMA’s on a roll.


#193

UFC Fight Night 127 moved to England, and Darren Till will fight “Wonderboy”.


#194

Gotta give credit to Wonderboy for accepting that fight, Darren Till is very dangerous and way below him on the rankings.


#195

He’s only six ranks below (2v8) after he beat Cerrone. So not a huge gap at all.


#196

#197

Nate Vs Woodley is been negotiated

according to some tweeter MMA analysts.


#198

That’s quite sad to see tbh, Bisping just got brutally retired.


#199

Amazing card but it’s gonna be a real struggle. Tired AF and coffee doesn’t do shit for me.


#200

Crazy fight!


#201

Fam that is the most vicious KO I’ve ever seen holy fucking shit


#202

Overeem is one of the most accomplished strikers in combat sport history and he wanted nothing to do with Ngannou standing up.

Someone needs to ask Jon Jones if he’s still interested in going to heavyweight :joy: