The Betting Thread


#602

Modest, but not to be sniffed at


#603

Tryna flip that cash


#604

No win should be sniffed at!


#605

my OH has the same bet. You cold, calculating ruthless people, betting against the Arsenal! :sunglasses:


#606

I’d hesitate to call this a tip, but I think this looks like a good shout at odds of just over 10


#607

My opinion is that WBA are going to fail you. I think WHU will win.


#608

I feel like West Brom’s 7 points from 4 games so far is a decent return and West Ham are very inconsistent, so that’s why I fancy a home win here as a bit of a bounce back from their defeat last time out.

That’s the beauty of football/gambling, there are nearly always legit justifications for thinking something will go a certain way.

Share a hot tip with us mate so I can invest in your wisdom :slight_smile:


#609

I’ve got Kolasinac on my bench for the game against Chelsea on my fantasy team :sunglasses:


#610

That’s absolutely right. :smiley:
I just felt this game was the weak link in your triple combo as the other 2 seem spot on to me.
But on a second glance, your chances seem more than fair. I don’t really hold too strong an opinion on this particular game one way or the other.

You are taking the piss now aren’t you :smiley:
If Bournemouth don’t beat Brighton tonight, I would put my money on Palace to beat Southampton.


#611

I mean, I don’t see many of your losers, but you seem to quite often post some really top notch wins!

Really wasn’t taking the piss though I can see how it might read that way haha


#612

That’s because I bet on high odds.
This weekend I will probably be making a bet with equal stakes on Liverpool and City to draw in their games, either bet is of odds 6.00 or higher and I expect one of them to cash in.


#613

6 Fold

Villarreal
Juve
Napoli -2
Salzburg
Dortmund
Austria Vienna

@ 24.49

Edit - Yessssssss Amadou Haidara 94th minute winner for Salzburg, great little volley from the edge of the box too, come on.

Edit 2 - Cashed out @ 14/1 :sunglasses: probably gonna end up regretting it but I don’t trust Vienna even tho they are versing the worst team in the league.

Vienna won 5-1 vs 9 man St Poulten :smile: :see_no_evil:


#614

On a nice little run atm so I’m gonna try my luck on probably the most random bet I’ll make all season, small stakes (£10) 4 fold based purely on statistics.

FC Schaffhausen
Orebro SK
PEPO
Villarreal

@ 5.50

Noo Orebrooo just conceded 2 goals in the last 10 minutes to lose 3-2 lol.


#615

Tempting


#616

Done an acca last night. Done a 10 fold and Althletic Bilbao let me down :frowning:


#617

My last 5 accies have been off by one game. Sucks.


#618

Enable in The Arc yesterday = easy money

Got on at evens and although only had £10 on it was never in doubt


#619

Safe to say I saw that one coming.

Useless cunts :rofl:


#620

Nailed on :wink:


#621

Besiktas are decent and Porto won 3-0 away last time out