Aaron Ramsey (8)


#1448

Nice kit - shit player.


#1449

Savage :joy:


#1450

Soooo much better than the home kit.


#1451

Hope he 's gonna reach double figure next season to shut you up :wink:


#1452

He better be. He is mediocre at everything else.


#1453

No doubt you’ll all be creaming over him again come the end of the season.

Ramsey is not shit, end of.


#1454

He certainly makes a fantastic scapegoat though :slight_smile:


#1455

I wasn’t in 13/14. I will not be if he scores 20 in 18/19 :laughing:.


#1456

Why not? 20 goals from any player is great.

I don’t rate Ramsey myself but I would gladly take that output, unless it comes at the detriment of our overall play which has happened because of him in last few seasons.


#1457

Wouldn mind that tbh :ozil2:
He will have to impove his finishing massively tho


#1458

His already scores many goals, tbh.


#1459

Haha he looks so much younger now


#1460

He looks like a nonce tbf


#1461

He looked so much better before.

He’s gone down in my hot footballers pecking order now, which i’m sure he’ll be absolutely devastated about.

This is not a good start to my week :pensive:


#1462

Yeah, that classic clean shaven nonce look. I gave myself one of those this morning.


#1463

I did it before going away last week, first thing the missus asked was how many kids I’d fingered :joy::joy:


#1464

Love it. Lost my beard game not long ago too.


#1465

In Wengers own words: “Like a new signing”.


#1466

I haven’t had a clean shave in a very long time and I don’t know if it will ever happen lol


#1467

Finally got my beard in order & got over the itching.
Not gonna shave for a very long time.