2017/2018 Other Teams Kit Thread


#82

WOW, might have to buy that.


#83

Addidas has to be our next sponsor


#84

Can’t see us changing from Puma TBH, Adidas do pay well, but they are saturated they have Manu, Chavski etc not sure they will really wanna make a huge effort for Arsenal and since Arsenal is one of the biggest clubs out there for Puma i can see them going the extra mile to keep us.


#85

[quote=“Maverick79, post:84, topic:1423”]
Can’t see us changing from Puma TBH, Adidas do pay well, but they are saturated they have Manu, Chavski etc not sure they will really wanna make a huge effort for Arsenal and since Arsenal is one of the biggest clubs out there for Puma i can see them going the extra mile to keep us.[/quote]
They currently have no presence in London with a big club.


#86

yeah sorry i forgot they have moved to nike, but Adidas was with them before…not sure if we would get them i mean all things are possible but i cant see us moving on from Puma just yet as i can see Puma moving heaven and earth to keep us.


#87

Imagine that was our away kit instead. Ermahgerd.


#88

daaaamn!! not bad.


#89

Look at this utter fucking horror show.

Embarrassing. Home shirt is meant to be a reference to how the shirt used to be but, it just looks fucking stupid. What is that manufacturer as well. Appalling.


#90

I know what to get you for your birthday or christmas


#91

Sheff united shirt going by this level of bollocks


#92

This is the kit Chapecoense will wear next week for their game v Barcelona. There are 71 stars on it, 1 for each of the victims of the plane crash :disappointed_relieved:


#93

I know I’ll sound hipster as hell but, it’s actually a really nice design, wouldn’t mind owning it.


#94

Umbro make really nice looking kits imo.


#95

If that Hamburg kit were in Arsenal yellow…:sunglasses::sunglasses::sunglasses:


#96

:joy::joy::joy:


#97

well not exactly kits, but badges and nice quiz:

Got 12 out of 20, a bit shit I know


#98

[quote=“LFS-forward, post:97, topic:1423, full:true”]
well not exactly kits, but badges and nice quiz:

buzzfeed.com

How Well Do You Actually Know The 2017/18 Premier League Badges?

New season, new teams. Can you spot the real badges from the fakes?

Got 12 out of 20, a bit shit I know
[/quote]Fun quiz that. Got 18/20.


#99

6/20 :smile: I even got then united one wrong.


#100

That quiz is hard as fuck lol.


#101

14/20. On some of them it took me a while to even see what the difference was!